Първоначално публикувано от Drag0
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Твърд съединител на 147 JTD. Регулира ли се?
Collapse
X
-
А ако съединителя ти е на 30 000 километра и след смяната му на 5/10 стана пак твърдичък не кои знае колко ама не и както беше в началото и на една 147 бензин която карам от скоро. На дизела ми е твърд и като е позагряла колата и съм го натиснал няколко пъти вече започва едно леко скърцане вътре от към педала. Като я паля от гаража студена си е наред, нито скърца нито нищо отделя си и долу след пробег вече 10 20 километра подскрацва при натискане и отделя по високо.. Отдавна се чудя Що за характер има....Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp
Comment
-
Моят от чисто нов си е твърд. Но на мен така си ми харесва, отлепя ниско. Тази седмица ще сменя и маховика. При бензиновата всичко е много по-леко и колата някак си е по-приятна за каране.
Абе квото и да си говорим с тези задръствания вече - 1-ва, 2-ра и най-лекия да е .. на нова кола си е досадно. Следващата ще е автомат.Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Comment
-
Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщениеМоят от чисто нов си е твърд. Но на мен така си ми харесва, отлепя ниско. Тази седмица ще сменя и маховика. При бензиновата всичко е много по-леко и колата някак си е по-приятна за каране.
Абе квото и да си говорим с тези задръствания вече - 1-ва, 2-ра и най-лекия да е .. на нова кола си е досадно. Следващата ще е автомат.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеАко освен това ти отделя високо си за нов съединител. Другите ще кажат дали ти трябва и маховик.тоя помпи нали са за туй да за да регулират износването, където е почнал нов така ще си остане до първото приплъзване или до умирането му!
156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
На мен ми отделя на средата някъде,от 1г вече я имам колата,няколко пъти ми е приплъзвал и знам,че си е затръгвал,но като го натисна до долу педала точно в най-доллното положение чувам вътре в купето малко по-силно мотора,сякаш някаква изолация в купето няма.Дърпам си съвсем леко крака,педала се повдига малко и шума на мотора намалява до нормално,но при всяко превключване на скорост натискам до долу и е досадно.Иначе отварям прозореца натискам го до долу няма никаква разлика в звука на мотора,нито шумове.Но този по-различен звук в купето вътре от заминал лагер ли е ?Last edited by KoRny; d.m.y г., 19:35.Alfonso 1.3 Boxersigpic EX
Alfonso 156 2.4 140 -new breed
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеИ що ще сменяш маховика?Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Comment
-
Първоначално публикувано от georgi_pg Покажи съобщениеКолеги, като извод предлагам следното: Твърд и високо отделящ съединител - значи е износен и за смяна.
Вчера карах 156-та, (новата) до Рилския манастир. След това се качих на моята си. Еми с лагер-помпата е много по-мек. А и двата съединителя са ОКAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от gadamer Покажи съобщениеАз вече си свикнах със съединителяА колата е страшна, вече съм
Аз обаче искам да попитам дали може да се регулира точката на захапване? Натискам съединителя докраѝ и след това вдигам с 1-2 см и вече е захапва. Това ми създава малко проблеми при сменянето на скорости понеже не винаги го натискам съвсем до долу.Alfa Romeo 147 1.9 JTD '03 (Distinctive)
Comment
-
Първоначално публикувано от perrier Покажи съобщениеЕ това е решението.
Аз обаче искам да попитам дали може да се регулира точката на захапване? Натискам съединителя докраѝ и след това вдигам с 1-2 см и вече е захапва. Това ми създава малко проблеми при сменянето на скорости понеже не винаги го натискам съвсем до долу.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеНе си игграй, а натискай докрайAlfa Romeo 147 1.9 JTD '03 (Distinctive)
Comment
-
Моя също е като камък , не помня къде бях чел че 147 JTD 115 в началото излиза с лагер помпа и масово се държи твърдичък и за да омекне трябва всичко да се сменя и пак е по трърд от нормалното , след това през 2002 или 2003 се връщат към аксиален лагер и при тях проблем с твърдостта не трябва да има .
Трябва да провериш твоя от кой вариант е ....Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT
Comment
Comment